نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2320
-
الف
+

نظر بازیگر سریال «پروانه» درباره آی فیلم2

«سارا بهرامی» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 خطاب به مردم افغانستان گفت: امیدوارم روزی صلح در سرزمینتان برقرار شود.

«سارا بهرامی» بازیگر پراوازه سینمای ایران که مخاطبان  آی فیلم 2، شاهد هنرنمایی وی در سریال «پروانه» بودند در حاشیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایران ضمن ابراز خوشحالی از تاسیس شبکه هایی مثل آی فیلم2 ویژه فارسی زبان های سراسر دنیا گفت:من فکر می کنم که راه اندازی شبکه های فارسی زبان در هر جای دنیا به ما کمک می کند که با فرهنگی غنی و مشترکی که داریم در کنار همدیگر بتوانیم بیشتر همدیگر را بشناسیم و از امکانات یکدیگر استفاده کنیم.

بانو بهرامی در حاشیه پنجمین روز جشنواره «فیلم فجر ایران» در مصاحبه با خبرنگار شبکه آی فیلم 2 خطاب به مردم افغانستان گفت من به حضورتان افتخار می کنم و امیدوارم که همیشه در سرزمینتان صلح باشد و بدانید که قلب ما با شما همراه است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه آیفیلم2 که آیا دوست دارد روزی نقش یک دختر افغانستانی را ایفا کند اظهار کرد : امیدوارم بتوانم این نقش را بازی کنم چرا که این امر باعث افتخار من است.

سارا بهرامی در فلم «روشن» به کارگردانی «روح‌الله حجازی»  که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایران حضور دارد، ایفای نقش کرده است..

بهرامی در نشست رسانه‌ای فلم «روشن» در پنجمین روز جشنواره «فیلم فجر ایران» در برج میلاد تهران درباره پذیرفتن این نقش گفت: «حضور رضا عطاران نیز در این فلم برایم تعیین‌کننده بود. من به کوتاه بودن مدت زمان نقشم فکر نکردم و فقط دوست داشتم که در این فلم حضور داشته باشم.»

«سارا بهرامی» زاده ۲ دلو (بهمن) ۱۳۶۱  بازیگر تیاتر و سینما اهل ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته تیاتر است و به عمر ۹ سالگی با ثبت‌نام در کورس های آموزش تیاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران وارد این عرصه شد.

این بازیگر مشهور ایرانی که در در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»، «هم‌هوایی»، «مخمصه» و… بازی کرده‌است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال «پروانه» به شهرت رسید.

بانو بهرامی اولین کار سینمایی را در سال ۱۳۸۸ با فلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی «نادر تکمیل همایون» تجربه کرد.

او برای اولین بار برای بازی در فلم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی «کاوه صباغ زاده» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر ایران  و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.

همچنین وی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر ایران برای بازی در فلم «دارکوب» موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

این بانو هنرمند ایرانی در سریال های «کرگدن»، « ساخت ایران ۲»، «پرده‌نشین»، «مثل یک کابوس» و «فرات» هنر نمایی کرده است.

سارا بهرامی در فلم های «خائن کشی»، «روشن »، «چپ راست»، «لتیان»، «سرکوب»، «هزارپا»، « الهام»، «الهام»، «ایتالیا ایتالیا»، « «دارکوب»، «گیتا»، « من دیه‌گو مارادونا هستم»، «یک عاشقانه ساده » و «آینه‌های روبرو» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید :

«امیر توسلی» برای «ملاقات با جادوگر» می خواند/ «سارا بهرامی» هم بازی «رضا عطاران» شد

«هزارپا» نخستین فلم 21 ملیاردی تاریخ سینمای ایران شد

دوازدهمین جشن منتقدان سینمای ایران برندگان خود را شناخت

م ا 

نظر شما
ارسال نظر